Auto jako v peřince.
Mnoho výhod. Žádné háčky.
Dejte nám 12 minut a my vám představíme špičkové pojištění. Do posledního šroubku. Nemožné?

 

Videoseznamka  🙂

Prověřte si nás. Věříme si.

Produkty jako na dlani

Ve svých rukou máte přehled hlavních produktů pojištění vozidel. Ve které oblasti překonáváme ostatní?

Srovnat vlastnosti

Asistence věda je

Vědy a srovnání se nebojíme. Představte si přehled 37 asistencí. A pak se na něj podívejte.

Objevit asistenci

Dobré srovnávače s námi počítají.
Jsme v nich jako doma.

Pillow pojištění vozidel je v:

  • Be-on-line
  • Cebia klient, Carkulka
  • FiP
  • InPojištění
  • Ignác
  • nsure, FinAM
  • Porovnej24
  • Univerzum
  • Zeteo, BeeUP

A vždy se můžete spolehnout na Pillow portál.
Jak se Vám líbí?

Vyzkoušet portál

Podmínky srozumitelné do poslední tečky

Smlouva, podmínky a IPID

Smlouva na 1 stránku, podmínky na 8, obecná část na 3 a IPID na 1. Kratší už to nebude.

Prohlédnout 13 stran

Produktový list a cílové trhy

Máte rádi shrnutí a přehled základních vlastností a parametrů v tabulce? Vše na 2 stranách.

Prohlédnout 3 strany

Výhody přehledně

Někdo holky, jiný vdolky. Každému se líbí na Pillow něco jiného. 12 největších hitů je zde.

Prohlédnout

Často kladené otázky

Čím se liší ve smlouvě uvedená volba „Autorizované a smluvní“ nebo jen „Smluvní“ opravny?

Klienty neomezujeme ve výběru servisu, kde budou v případě pojistné události opravovat svoje vozidlo. S volbou „Autorizované a smluvní“ opravny mohou využít jakýkoli autorizovaný servis pro daný typ vozidla.

Někteří klienti se starším vozidlem se spokojí s opravou v námi vybraném, prověřeném a zasmluvněném neznačkovém servisu. V takovém případě získají slevu za závazek opravy ve smluvních servisech, ve smlouvě je pak uvedeno „Smluvní“ opravny.

Seznam smluvních servisů najdete zde: https://www.mypillow.cz/assets/docs/Seznam_smluvnich_servisu.pdf

 Doporučení: klientům s vozidlem stáří do 5 let a klientům vyžadující značkový servis i pro starší vozidlo, vždy vyberte variantu „Autorizované a smluvní opravny“. Vždy zkontrolujte, že sleva za smluvní servis není ve vašem sjednávači  automaticky označena.

Můj klient nemá chytrý telefon. Jak poslat foto tachometru v tomto případě?

I v těchto výjimečných případech (zejména starší klienti) existují hned dvě řešení. Prvním je pomoc příbuzných, kamarádů nebo poradce, kteří nafotí tachometr přes aplikaci ve svém vlastním mobilu. Foto tachometru lze totiž odeslat i z jiného telefonu než klienta, stačí si stáhnout aplikaci Pillow. Druhým řešením je vložení a odeslání fota přes webové stránky https://www.mypillow.cz/nahrat_kilometry/step1. I tento krok může provést za klienta někdo jiný. Fotografie vozidla je však nutné vyfotit a odeslat přes naší mobilní aplikaci Pillow.

Zadal jsem povinné ručení a střet se zvířetem. Kombinace nejde pojistit, kde je problém?

S největší pravděpodobností se jedná o vozidlo straší 15 let. Havarijní polštáře (dopravní nehoda, střet se zvířetem, přírodní události, krádež vozidla a vandalismus) pojišťujeme jen pro vozidla do 15 let stáří.

Výhodou Pillow pojištění je, že všechny havarijní polštáře jsou VŽDY na obvyklou cenu vozidla, žádný omezující limit u nás nenajdete. Územní platnost NENÍ omezena na ČR a spoluúčast je buď NULOVÁ (střet se zvířetem, přírodní události a krádež vozidla) nebo pouze FIXNÍ (ne procentní).

Pojistil jsem vozidlo včetně pojištění skel. Nikde nevidím, na jaký limit jsou pojištěna.

V Pillow pojišťujeme skla tzv. bez limitu, tedy do výše ceny opravy nebo výměny. Pro místo opravy i výměny platí stejné pravidlo jako u havarijních polštářů. Volba „Autorizované a smluvní“ umožňuje opravu v kterémkoliv značkovém servisu, volba „Smluvní“ výměnou za nižší cenu zavazuje k opravě zde:

https://www.mypillow.cz/assets/docs/Seznam_smluvnich_servisu.pdf

Tip: Z polštáře „Skla“ hradíme škody vzniklé výhradně jen na sklech (čelní, boční zadní, střešní, panoramatické). Pokud k rozbití skla dojde souvislosti s poškozením i dalších částí vozidla (kapota, nárazník, světlomet atd.) například při střetu se zvířetem, uhradíme celou škodu z polštáře, který se na dané poškození vztahuje (v tomto případě z polštáře „Střet se zvířetem“).

Pojištění skel je bez spoluúčasti (spoluúčast je pouze první 3 měsíce od počátku pojištění ve výši 50 %).

Staňte se expertem Pillow pojištění vozidel!
Ověřte své znalosti na 10 otázkách a získejte svůj polštářový certifikát.

 

Získat certifikát

Pojištění vozidel 30 Tipů

30 tipů a triků.
Proti háčkům a kličkám.

Co dělají naši zaměstnanci po práci? Někteří píší knížky o financích. První je o pojištění vozidel a najdete v ní i brontosaura.

 

Přečíst 30 tipů